2008/04/10

allerheiligen

dag lieverdje.

herinner jij nog wat ik heb geschreven over jarig zijn? ondanks mijn relativistische kijk ben ik opgetogen, dat ik jou nog van harte proficiat kan wensen. immers, dit impliceert, dat ik nog in levende lijve ben én nog wel aan jou denk.

eigenlijk ben je - naar mijn mening - iets te vroeg geboren. allerheiligen vind ik een dag, die beter bij jou past, gezien mijn kennis van jouw (o)verleden. speling van de natuur? of overspelige natuur, wie zal het zeggen.

ik zou natuurlijk ook kunnen zeggen, dat het jouw streven was om op allerheiligen jarig te zijn, maar dat je dat net niet hebt gehaald. van de andere kant, kun je er zeker van zijn, dat je deze “misstap” in de toekomst waarschijnlijk zult goed maken.

jammer genoeg zal ik er dan zelf niet meer zijn, zodat het eerder logisch lijkt dat je dit lijk nog op allerheiligen komt opzoeken. ik van mijn (onder)kant zal dan denken, ach was dat niet dat lieve lieverdje, dat gisteren nog jarig was?

dag lieverdje, dat je nog lang moge leve