2008/04/09

briefwisseling

lieve wondrik

hoever ben je al met je tangolessen? dit is echt een heel goede manier om samen iets te doen. ik ben net terug van hofman en bruis van energie ik heb de afgelopen tijd het er wel eens bij laten zitten. had geen zin om naar utrecht te trekken. hoe dom, ik leef, ik dans in de armen van paul en hij leert mij alles, wat hij op les leert. ik les zelf al meer dan een jaar niet meer, maar leer van elke man, maar vooral van paul, die zeer goed danst, wat bij. en dan danste ik vanavond met jeroen, heel gevoelig, hij drukte mij dicht tegen zich aan. we stonden even stil af en toe en merkten beiden hoe heerlijk het was. ik ben van plan om mijn oude ritme van twee keer in de week weer op te pakken. dit is niet te beschrijven, dit moet je beleven en voelen. verder sprak een vrouw over de zelfmoord van een vriend van haar en hoe ze ermee omging. en er was vreugde bij ton, de vader van de europees kampioen schaatsen, afgelopen weekend. en nu ben ik weer thuis, ik neem een beker warme melk met een merci en geniet nog even na. ik droomde vannacht van ons. slechts een klein fragment bleef bewaard nl dat we fietsten en jong waren, dat ik naar je keek, je lachte, ik zag je en profiel. slaap lekker.

lieve trui

helaas kom ik niet verder dan een tangoslipcursus, een alternatieve manier om het goed met elkaar te doen. ik heb het er niet bij laten zitten en het uitgetrokken. verder heb ik een bruistablet van hoffmann-la-roche genomen om meer energie af te laten. in gedachten dans ik met je en ben van plan om je twee maal per week plat te walsen. ik sta niet stil bij de vrouw, wiens vriend zelfmoord placht te plegen. ik kan hem niet ophemelen, die zijn vriendin verwijst naar het helse aardparadijs. er is geen vreugde voor mij weggelegd in verering van kampioenen, die sport verheffen tot afgoderij en meedraaien in het geldige cirk van beter te zijn dan de ander. droom dus maar lekker van fietsen en jong zijn, ik vind je profielschets zo slecht nog niet. dans met jeroen de hele nacht en voel de emotionele druk, die van hem uitgaat. sta even stil om op te merken dat ik lach naar haar, die deel uitmaakt van mijn project. neem een lekkere kop anijsmelk en merci voor je gedacht.