2008/05/09

de dame in de bontjas


ik moet je nog even een leuke anekdote vertellen. vanochtend had ik op mijn spreekuur een imposante dame in een bontjas, een heel knappe verschijning. zij kloeg over uitslaande jeuk aan de binnenzijde van haar bovenarmen en benen. zij liet het mij zien, zij het met enige schroom en vroeg mij of ik er een geschikte crème voor had. ik antwoordde haar, dat ik eerst haren achterkant moest inspecteren alvorens ik een diagnose kon stellen. ik kreeg er zowaar een rode kop van, toen zij parmantig haar bontjas omhoog en haar kanten broekje naar beneden schoof. zij keek enigszins ondeugend achterom. het stond als een paal boven water dat ik bloosde en zij schoot mij te hulp door eenvoudig haar hand op mijn gulp te leggen om deze te ritsen om de spanning te doen verminderen. toen zij de tube zag, die haar moest zalven liet zij een verrukt kreetje horen en zij kneep even onderaan in de tube. eenmaal de smaak te pakken, vleide zij zich met haar buik over het zadel van de fietsergometer met haar heerlijk blote bips uitnodigend naar achteren, terwijl zij met haar handen aan het stuur haar derrière dirigeerde. ik drukte langzaam de tube naar binnen, hetgeen in den beginne met enige moeite gepaard ging, maar na enige tijd liep hij gesmeerd naar binnen, wat bij haar enkele gezonde geluidjes uitlokte. toen de zalf helemaal uit de tube was geknepen zei de dame:”ik geloof, dat het goed heeft geholpen dokter, het jeukt al veel minder, wat zijn de onkosten dokter?”. voor u 50 € inclusief en stopt u ze maar in ons huishoudpotje.