2008/08/13

ansicht


lieve, an sich is er niets op tegen, dat je me een ansicht stuurt maar natuurlijk geen gewone. immers ik ben ook gene gewone en het ook niet gewoon. ik fantaseer, dat je best ansichten in serie zou kunnen sturen, een soort dagelijkse editie, die samen ein schönes bericht darstellen, een soort strip verhaal. pikant mogen ze zijn, maar niet van het genre jodeln in die alpenwiese und so weiter. zelf zou je variatie kunnen brengen in de postzegels, die wahren überbringers von wünschkarten. mein fantasie ist ja ungebreideld und ich denke mich, dass du ein ganz winzig klein, obschon ein sehr persönliches notizchen schreibt in das quadrat unter die briefmarken und es damit versegelt. hübsch na die fantasie? en het is best geoorloofd, dat je mijn vrouw een beetje zinnenprikkelt, maar een kusafdruk in lippenstift lijkt wat overdreven. misschien kun je voor haar iets persoonlijks bedenken (goh, wat heb je toch een leuke man, weet je eigenlijk wel, dat…etc). en voor zover ik weet, ben je al een beetje familie van mij, ik herinner mij, dat ik eens over je heb gesproken als mijn verre nicht.